Saturday, October 29, 2011

Liiklusõnnetuste seletuskirjadest!

1) Koju sõites keerasin ma vale maja ette. Sain sellest aru kui põrkasin kokku puuga, mida mul ei ole.

2) Teine auto põrkas minu omaga kokku, ilma et ta oleks sellest märku andnud.

3) Ma arvasin, et mu aken on lahti, kuid ta oli kinni, ma märkasin seda siis, kui tahtsin kätt aknast välja pista.

4) Ma põrkasin kokku paigalseisva veoautoga, mis tuli teiselt poolt.

5) Veoauto lükkas mu tuulekaitse otse mu naisele näkku.

6) Jalakäija lõi mind ja ronis mu auto alla.

7) Kutt oli igal pool tänaval, nii et ma pidin mitu kõrvalpõiget tegema, enne kui ma talle otsa sõitsin.

8) Ma sõitsin vastasvööndisse, vaatasin oma ämmale otsa ja sõitsin alla teetammist.

9) Ma kavatsesin kärbest tappa, aga seda tehes sõitsin otsa telefonipostile.

10) Olin terve päeva ostnud kokku igasuguseid taimi. Koju sõites jõudsin just ristmikule kui hekk hüppas üles ja tumestas mu vaatevälja.

11) Ma olin sõitnud 40 aastat enne kui ma roolis magama jäin ja õnnetus juhtus.

12) Ma jõudsin just ristmikule, kui stop märk ilmus mu ette nii äkki, et ma ei jõundud enam pidurdada.

13) Et vältida otsasõitu limusiinile, ma sõitsin otsa jalakäijale.

14) Mu auto oli pargitud seaduslikult, tagurdades otsa teisele

15) Nähtamatu auto tuli ei kusagilt, sõitis mulle otsa ja haihtus.

16) Ma ütlesin politseinikule, et ma pole vigastatud, kuid võttes peast oma kübara, leidsin ma koljumurru.

17) Jalakäijal polnud ühtegi ideed, kuhu pöörata ja nii ma sõitsin talle otsa.

18) Ma nägin, kuidas aeglaselt üks mees mu auto kapotilt õhku hüppas.

19) Ma olin visatud autost kuhugi kraavi, kust mu leidis üks juhuslikult mööduv lehm.

20) Telefonipost lähenes nii kiiresti, et kuigi ma üritasin tast mööda sõita ei suutnud ma seda.

No comments:

Post a Comment